onsdag 20 oktober 2021

Ja til fossilfrie transporter.

Ja til elbiler for alle vanlige og uvanlige folk. 

Ja også til disse drivmedel: raps, etanol, metanol, hydrogen og frityrolje. 

Selv er jeg et av de vanlige folkan og har 7000 svenske kroner i uføretryg hver måned. 

( Og føler meg rik ) 

- Jeg synes det er veldig bra å fase ut de fossile drivstoffene. 

- Når det er sagt skjønner jeg godt at det er er problematisk 

for de som er vant til og i en del fall må kjøre bil, lange avstander. 

- Derfor MÅ staten, - den nye regjeringen 

raskt se til at det kommer på plass ladestasjoner i hele landet, 

alle subvensjoner og bidrag og formåner som elbiler har 

skal fortsette i flere år fremover mener jeg. 

- Kollektivtilbud for transporter skal finnes i hele landet. 

- Så må vi som individer ta ansvar og være villige til å finne på kreative løsninger. 

Et eksempel kan være å fylle opp de biler 

som kjører frem og åter visse strekninger med folk, 

så att det sitter en person på alle seter i bilen. 

- Jeg har etterspørt et bensinpris på minst 20 kroner lenge, 

sikkert i 30 år, begynte allerede å snakke om dette i Sveriges land

.......og nå er vi endelig der. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar