tisdag 16 maj 2023

Hanna E. Marcussen, MDG . . . .

Herman Søndenaa:-

""For en jobb du har gjort for partiet og byen vår Hanna, og vell blåst som Oslos lengst sittende byutviklingsbyråd!

Trodde aldri da jeg dreiv å pugga fiskenavn på latin på fiskerihøgskolen og skrev oppgave om forsvarsmekanismene til sild, at jeg noen gang skulle få være med å styre byutviklingen i min favoritt by. Takk for at du ga meg muligheten, satan for en læringskurve, men Gud så gøy vi har hatt det, og ikke minst så mye vi har fått til.
Føler meg utrolig heldig som har fått jobbe med dama som var med på å bygge opp Miljøpartiet De Grønne - MDG i Norge og som har vært med å løfte Oslo MDG til byens tredje største parti. Da du meldte deg inn i 2007 var vi 270 medlemmer nasjonalt, nå har vi flere folkevalgte enn det. Det er ganske sjukt å tenke på. Og jeg mer ekstra motivert til å kjøre på frem mot valget.
Nå skal du ut av politikken for denne gang. Det er veldig vemodig at du gir deg, men skjønner godt at nå er det tid for å fokusere fult på den lille flokken din. Ikke minst håper jeg at jeg klarte å få Mogens til å bli mer nysgjerring på hval, sel, spekkhugger og hai enn bil.
Digger deg. Peace out."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar