torsdag 10 mars 2022

Bensin og dieselpriser over 25 kroner og noen steder over 27 kroner.

10 mars 2022. 

Æ e skikkelig fattig i forhold tell de fleste i Norges land 

( men sjøl syns jeg ikke jeg er fattig, - jeg føler meg rik ) 

å jeg liker høye priser på fossilt drivstoff. 

- Jo, det blir dyrere når jeg tanker, men det får jeg prøve å leve med. 

- ( ble glad når prisen steg over 20 kr / liter, før krigen starta, og jeg hadde ikke regna med at det skulle fortsette til over 25 kr / liter, og nå spås det dra i vei mot 30 kroner / liter. - Tror det går bra. 

Tror de fleste kommer å fortsette å kjøre bil, - det har jeg tenkt å gjøre. 

Det mest positive med veldig høye priser er at det vil skynde på overgangen til fossilfrie biler, 

som vi allerede i fellesskap har bestemt skal fases inn 

samtidig som bensin og dieselbiler skal fases ut. 

Konklusjonen er at det kommer å gå bra for oss i Norge, 

selv når prisen på diverse ting øker. 


- Vi kan konstatere at vi er veldig, veldig heldige som har en så utrolig god økonomi i landet vårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar