måndag 5 augusti 2019

Jeg vil ha modig politikk, sier Hanne Lisa Matt.

Hei!
Jeg heter Hanne Lisa og jeg bor i Røyken med en hage full av blomster, høner og hjemmesnekkra fotballmål. Jeg er bedriftsøkonom med en master i filosofi og har jobbet med fornybar energi. Etter å ha bodd i Kina, USA og Russland har jeg erkjent at: Vi har alt, men vi må skaffe oss en grønn fremtid!
Vi må tørre å stå på for politikken som barna, naturen og verden trenger. Stem på meg hvis du vil ha en politiker som vil gjennomføre grønn politikk og ikke bare snakke om den. Jeg lover konstant trøkk for den modigste miljøpolitikken og innsats for varige og langsiktige løsninger.
Jeg brenner for at barn og unge skal ha det bra i barnehagen, skolen og fritiden sin. Å ha mer praktisk og kunstnerisk læring, mer lek, mindre testing og nok voksne som har tid for barna fremfor byråkratiet er grønn politikk. Vi må skape barnevennlige tettsteder. La oss planlegge smartere, også for bilen, og våge å satse på morgendagens transportløsninger.
En stemme på meg er en stemme på det grønne skiftet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar