lördag 22 november 2014

En del inlägg jag lagt på "OATLYS" Fäjsboks-sida.


 Jag bytte till andra fabrikat, b,la ICA:s så mycket billigare och så fick slipper jag onödig och naiv engelska på paketen. Jiiiha

Jag såg upp,men inte fasen hjälpte det. Man bytte ut den svenska informativa texten mot massor av barnsligt dravel på ensidig engelska. Beklagar starkt att företaget betalat dyrt för att chicka reklamsnubbar från Huvudstaden bräijnoaschar er ( och oss alla ) med sina naiva dåliga texter på helt onödig ensidig engelska. Om ni tar ert förnuft till fånga och byter tillbaks till svenska text på era produkter, ska inte jag vara långsint, då kan jag tänka mig att återigen köpa era produkter. Till dess trivs jag utmärkt med andra fabrikat, som dessutom alltid är billigare. I Norge kostar Oatlys havredryck 23. 40 och Havredrik naturell, producerad av Svenska ICA 13.60, så det finns pengar att spara också genom att välja andra fabrikat än Oatly. Gissar att PR-snubbarna tagit bra betalt för sin reklam, och att det var därför Oatly höjde priset så mycket. Ha en bra dag ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar