torsdag 3 april 2014

Fåret Frank Sveriges i särklass sämsta reklam.

Hans Landberg Jag mår illa bara jag tänker på att se honom ! Räcker mer än väl med världens sämsta reklam och världens sämsta telebolag !


Mika Gaunitz Renard Jag blev väldigt glad när jag läste kommentarena på reklamen som dök upp på startsidan. FRANK, att så många liksom jag anser detta som Sveriges i sämsta reklam, och mår dåligt av att se och höra på den och aldrig skulle kunna tänka sig att bli kund hos TELE 2, är positivt, då det visar att folk flest är bra mycket intellegentare än vad TELE 2 och dess reklam-nissar tror. Gammaldags, fantasilöst, grått, trist, brist på tro på det egna språket och den egna kulturen.

"Skämtet som hela ideén byger på är att "Cheap" 0 Billigt och "Sheep" = Får , uttalas nästan likadant. Detta skämt tyckte jag var lite kul när jag gick i klass 3 på lågstadiet.

 Nej du föddes som ett svenskt lamm på en svensk gård i landet Sverige. Du fångades och fängslades av några fantasilösa reklam-nissar, som menade att det är jättekul det där att orden "Cheap" och "Sheep" uttalas likadant. ( Vilket de inte gör ) men nästan

Nej Frank är inte annorlunda på något som helst vis. Han är lika onödigt engelsk/amerikansk "oannä-bi" som välgi mycket av den reklam som fantasilösa, enkelspåriga reklam-nissar producerar.

Man blir glad när man hör hur många svenskar som aldrig vill bli kunder hos TELE 2, och hur många det är som mår illa av Frankreklamen.  Heja svenska folk!!

Svenska folket är avsevärt intellegentare än vad reklam-nissarna som funnit på "Frankreklamen" tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar